Novinky

Jak motivovat zaměstnance k angažovanosti

Motivace a angažovanost zaměstnanců v neziskových organizacích hraje klíčovou roli v dosažení jejich cílů a poslání. Jelikož mzdy v neziskovém sektoru bývají nižší než v soukromém, je důležité najít jiné způsoby, jak motivovat a udržet zaměstnance sc...

Tipy a triky pro úspěšný firemní fundraising

Jsme si jisti, že s vámi sdílíme stejný cíl: pomáhat tam, kde je to nejvíce potřeba. A k tomu, abychom to dokázali, je nezbytný fundraising. V čem je důležitý firemní fundraising, jak může taková spolupráce vypadat a několik tipů pro úspěšný fundrais...

Pět tipů, jak vést tým v neziskové organizaci

Motivace a vedení jsou klíčové faktory pro efektivní fungování neziskových organizací. V tomto článku vám představíme několik tipů a osvědčených postupů, které vám pomohou vybudovat silný a motivovaný tým, a pozveme vás na náš akreditovaný kurz věnuj...

Zastavit, zhodnotit, posunout se

Blíží se konec roku a to je ideální čas na zastavení, zamyšlení a shrnutí všeho, co jsme v průběhu roku dokázali a čeho jsme dosáhli. Bilancování je důležitým nástrojem, který nám umožňuje zhodnotit naše úspěchy, ale také se poučit z neúspěchů a přek...

Akreditované kurzy na rok 2024

Snažíme se vám přinášet stále kvalitnější a pro vás nejpotřebnější vzdělávací kurzy, a proto jsme na příští rok přichystali novou nabídku akreditovaných kurzů. Pojďme si je představit.U MPSV jsme nově získali akreditaci na dva oblíbené kurzy, kterými...

Jak na výroční zprávu

Většina typů neziskových organizací má povinnost zpracovávat výroční zprávy a v určených termínech je publikovat ve sbírce listin. A jak by taková výroční zpráva měla vypadat? Co by měla vše obsahovat? Jak využít výroční zprávu k fundraisin...

5 tipů pro nastavení cílů reklamy na sociálních sítích

Říkáte si, proč potřebujeme reklamu a co bychom měli na sociálních sítích prodávat? No přece dobro. Pro jakoukoliv reklamní kampaň je nejdůležitější si nejdříve stanovit cíle. I když v neustálých změnách na sociálních sítích a tlačení do automatizova...

Již 30 let pomáhá NROSka s projekty

Spustili jsme kampaň ke 30 letům existence naší nadace. Přát NROSce budou významné osobnosti občanské společnosti, partneři, dárci a podporovatelé nadace. Sledujte s námi naše sociální sítě a zapojte se. Budeme rádi za sdílení a komentáře u našich př...

Proč potřebujete mít ochrannou známku

Jak komunikovat svůj brand? Má moje logo, jméno či brand ochrannou známku? A k čemu to vlastně potřebuji? Pokud si pokládáte tyto otázky, přesně pro vás je náš kurz s Mgr. Michaelou Chytilovou a jejím hostem Tomáš...

Zvládněte klíčové kroky krizové komunikace

Krizová komunikace je důležitou součástí krizového managementu pro neziskové organizace. Pokud bude dobře provedená, může pomoci vaší organizaci ochránit dobré jméno a pokračovat v poskytování služeb veřejnosti i v krizových situacích. Připravili jsm...

Standardy sociální služby jako užitečný pomocník v řízení kvality

Pokud poskytujete sociální služby nebo se některou chystáte registrovat, čeká vás tvorba standardů sociálních služeb. Co to je a co vás čeká? Standardy kvality můžeme chápat jako soubor pravidel, které určují, jak máte správně provozovat registr...

Používejte online vychytávky pro efektivnější práci

Online aplikací je velké množství a mohou vám ulehčit nebo zefektivnit práci. Dnes vám dva takové nástroje představíme.  Slyšeli jste už o virtuální nástěnce? Můžete ji využívat např. při poradách, kdy ji nasdílíte přes projektor nebo ji mohou ...

3 novinky na LinkedInu

Naši lektoři na sociální sítě se i o prázdninách snaží být stále v obraze, aby pro vás aktualizovali informace na své kurzy. Ve spolupráci s Veronikou Soukupovou jsme pro vás připravili k jakým došlo novinkám na síti LinkedIn. Chcete se naučit ovlá...

5 rad, co dělat než začnete natáčet video

Určitě jste to už zažili. Jste na nějaké akci, případně ji sami pořádáte a říkáte si: "Jé z toho by bylo hezké video. Škoda, že si nemůžeme dovolit profesionálního kameramana." Tak to pro vás máme skvělou zprávu! Díky digitálním technologií...

Proč je evaluace v neziskových organizacích důležitá?

Přemýšlíte někdy nad tím, jaký dopad mají služby a činnost vaší organizace? Zda to, co děláte, přináší skutečný efekt a vy dosahujete stanovených cílů? Dnešní článek je o evaluaci a jejím zásadním významu pro úspěch vašich projektů&nbs...

Nebojte se automatizace a umělé inteligence

Určitě jste už slyšeli o možnosti využití automatizace procesů. Co to konkrétně je? Automatizace procesů zahrnuje použití technologií a nástrojů k nahrazení nebo zjednodušení manuálních úkolů v rámci pracovních procesů. Cílem je zvýšit efektivitu a...

Výhody samofinancování NNO

Využíváte ve své organizaci fundraisingovou metodu samofinancování? A znáte všechny její výhody? Dnes vám tyto výhody prozradíme, a pokud se chcete dozvědět více, pozveme vás také na kurz, který se tomuto tématu věnuje.  Samofinancování je fund...

Fundraisujte po telefonu

Pojďte se s námi podívat na pět důvodů, proč se věnovat fundraisingu po telefonu. Osobní interakce: Telefonický fundraising umožňuje osobní interakci s potenciálními dárci, což může pomoci vytvořit silnější vztahy mezi organizací a dárci. Ši...

Marketingová strategie v neziskové organizaci

Vaše nezisková organizace je značka (brand) a tuto značku je potřeba systematicky budovat. Marketing pomáhá zvyšovat povědomí o vaší značce a toto povědomí přispívá ke zvyšování zájmu o to, čemu se vaše organizace věn...

Jak na prospěšné partnerství mezi firmami a neziskovými organizacemi

Pro neziskovou organizaci představuje spolupráce s firmou především přístup k prostředkům a zdrojům, pro firmu může taková spolupráce znamenat posílení značky, zvyšování kredibility nebo vylepšení reputace. Spolupráce může být jednorázová, ale ještě...