Jak komunikovat svůj brand? Má moje logo, jméno či brand ochrannou známku? A k čemu to vlastně potřebuji? Pokud si pokládáte tyto otázky, přesně pro vás je náš kurz s Mgr. Michaelou Chytilovou a jejím hostem Tomáš...
Novinky
Krizová komunikace je důležitou součástí krizového managementu pro neziskové organizace. Pokud bude dobře provedená, může pomoci vaší organizaci ochránit dobré jméno a pokračovat v poskytování služeb veřejnosti i v krizových situacích. Připravili jsm...
Pokud poskytujete sociální služby nebo se některou chystáte registrovat, čeká vás tvorba standardů sociálních služeb. Co to je a co vás čeká? Standardy kvality můžeme chápat jako soubor pravidel, které určují, jak máte správně provozovat registr...
Online aplikací je velké množství a mohou vám ulehčit nebo zefektivnit práci. Dnes vám dva takové nástroje představíme. Slyšeli jste už o virtuální nástěnce? Můžete ji využívat např. při poradách, kdy ji nasdílíte přes projektor nebo ji mohou ...
Naši lektoři na sociální sítě se i o prázdninách snaží být stále v obraze, aby pro vás aktualizovali informace na své kurzy. Ve spolupráci s Veronikou Soukupovou jsme pro vás připravili k jakým došlo novinkám na síti LinkedIn. Chcete se naučit ovlá...
Letní prázdniny nám klepou na dveře a my jsme se rozhodli dát vám před prázdninami několik rad jak na firemní fundraising. Také vás pozveme na zajímavé kurzy věnující se tomuto tématu.V čem je firemní fundraising důležitý? Pro neziskovou organiz...
Určitě jste to už zažili. Jste na nějaké akci, případně ji sami pořádáte a říkáte si: "Jé z toho by bylo hezké video. Škoda, že si nemůžeme dovolit profesionálního kameramana." Tak to pro vás máme skvělou zprávu! Díky digitálním technologií...
Přemýšlíte někdy nad tím, jaký dopad mají služby a činnost vaší organizace? Zda to, co děláte, přináší skutečný efekt a vy dosahujete stanovených cílů? Dnešní newsletter bude o evaluaci a jejím zásadním významu pro úspěch vašich projek...
Určitě jste už slyšeli o možnosti využití automatizace procesů. Co to konkrétně je? Automatizace procesů zahrnuje použití technologií a nástrojů k nahrazení nebo zjednodušení manuálních úkolů v rámci pracovních procesů. Cílem je zvýšit efektivitu a...
Využíváte ve své organizaci fundraisingovou metodu samofinancování? A znáte všechny její výhody? Dnes vám tyto výhody prozradíme, a pokud se chcete dozvědět více, pozveme vás také na kurz, který se tomuto tématu věnuje. Samofinancování je fund...
Pojďte se s námi podívat na pět důvodů, proč se věnovat fundraisingu po telefonu. Osobní interakce: Telefonický fundraising umožňuje osobní interakci s potenciálními dárci, což může pomoci vytvořit silnější vztahy mezi organizací a dárci. Ši...
Vaše nezisková organizace je značka (brand) a tuto značku je potřeba systematicky budovat. Marketing pomáhá zvyšovat povědomí o vaší značce a toto povědomí přispívá ke zvyšování zájmu o to, čemu se vaše organizace věn...
Pro neziskovou organizaci představuje spolupráce s firmou především přístup k prostředkům a zdrojům, pro firmu může taková spolupráce znamenat posílení značky, zvyšování kredibility nebo vylepšení reputace. Spolupráce může být jednorázová, ale ještě...
Jeden z digitálních nástrojů, který u nás v NROS využíváme, je české Freelo. Je to nástroj na pracovní komunikaci, projektové řízení a správu úkolů. Pojďte se v našem článku, který pro vás připravil Honza Placák, podívat jak tento nástroj využíváme...
Už teď pro vás chystáme ve spolupráci s AVPO ČR a Sdružením VIA akci Digitální den pro neziskovky, která se konala i minulý rok. Než vám představíme program té letošní, pojďme si připomenout dvě přednášky z bohatého programu z minulého roku. Myslete...
Stále se snažíme přinášet vám důležité informace a pohledy na určité problematiky. Chceme být také aktuální, a proto vám přinášíme několik rad k finančnímu krizovému řízení. Připravili jsme je ve spolupráci s naším lektorem, bývalým kolegou a také je...
Individuální dárcovství je jedním z nejstabilnějších a nejsilnějších fundraisingových nástrojů. O dárce je ale potřeba pečovat, odhadovata uspokojovat jejich potřeby a především vědět o nich co nejvíce.V rámci CRM (Client Relationship Manag...
Děkujeme vám ještě jednou za vyplnění dotazníku a za odměnu vám přinášíme nějaké ty rady. Dnes si povíme něco o fundrasingu, jeho metodách a strategii.„Účelem fundraisingu není získávat peníze, ale získávat dárce.“ (Klein, 2011)Pod pojmem fundraising...
Dlouhodobě se podílíme na vzdělávání neziskových organizací a jejich profesionalizaci. Chceme tak posílit jejich kapacity a podpořit růst a udržitelnost. Abychom vám i nadále mohli přinášet vzdělávací aktivity, které vám pomáhají, připravili jsme si ...
Jedním z nástrojů financování sociálních projektů jsou granty a dotace. Dnes si povíme, jaká část žádosti o grant je nejdůležitější a na co při vytváření žádosti určitě nezapomenout. Připravili jsme pro vás pár zkušeností od naší lektorky&nb...