Novinky

Proč potřebujete mít ochrannou známku

Jak komunikovat svůj brand? Má moje logo, jméno či brand ochrannou známku? A k čemu to vlastně potřebuji? Pokud si pokládáte tyto otázky, přesně pro vás je náš kurz s Mgr. Michaelou Chytilovou a jejím hostem Tomáš...

Zvládněte klíčové kroky krizové komunikace

Krizová komunikace je důležitou součástí krizového managementu pro neziskové organizace. Pokud bude dobře provedená, může pomoci vaší organizaci ochránit dobré jméno a pokračovat v poskytování služeb veřejnosti i v krizových situacích. Připravili jsm...

Standardy sociální služby jako užitečný pomocník v řízení kvality

Pokud poskytujete sociální služby nebo se některou chystáte registrovat, čeká vás tvorba standardů sociálních služeb. Co to je a co vás čeká? Standardy kvality můžeme chápat jako soubor pravidel, které určují, jak máte správně provozovat registr...

Používejte online vychytávky pro efektivnější práci

Online aplikací je velké množství a mohou vám ulehčit nebo zefektivnit práci. Dnes vám dva takové nástroje představíme.  Slyšeli jste už o virtuální nástěnce? Můžete ji využívat např. při poradách, kdy ji nasdílíte přes projektor nebo ji mohou ...

3 novinky na LinkedInu

Naši lektoři na sociální sítě se i o prázdninách snaží být stále v obraze, aby pro vás aktualizovali informace na své kurzy. Ve spolupráci s Veronikou Soukupovou jsme pro vás připravili k jakým došlo novinkám na síti LinkedIn. Chcete se naučit ovlá...

Pár tipů k fundraisingu na léto

Letní prázdniny nám klepou na dveře a my jsme se rozhodli dát vám před prázdninami několik rad jak na firemní fundraising. Také vás pozveme na zajímavé kurzy věnující se tomuto tématu.V čem je firemní fundraising důležitý? Pro neziskovou organiz...

5 rad, co dělat než začnete natáčet video

Určitě jste to už zažili. Jste na nějaké akci, případně ji sami pořádáte a říkáte si: "Jé z toho by bylo hezké video. Škoda, že si nemůžeme dovolit profesionálního kameramana." Tak to pro vás máme skvělou zprávu! Díky digitálním technologií...

Proč je evaluace v neziskových organizacích důležitá?

Přemýšlíte někdy nad tím, jaký dopad mají služby a činnost vaší organizace? Zda to, co děláte, přináší skutečný efekt a vy dosahujete stanovených cílů? Dnešní newsletter bude o evaluaci a jejím zásadním významu pro úspěch vašich projek...

Nebojte se automatizace a umělé inteligence

Určitě jste už slyšeli o možnosti využití automatizace procesů. Co to konkrétně je? Automatizace procesů zahrnuje použití technologií a nástrojů k nahrazení nebo zjednodušení manuálních úkolů v rámci pracovních procesů. Cílem je zvýšit efektivitu a...

Výhody samofinancování NNO

Využíváte ve své organizaci fundraisingovou metodu samofinancování? A znáte všechny její výhody? Dnes vám tyto výhody prozradíme, a pokud se chcete dozvědět více, pozveme vás také na kurz, který se tomuto tématu věnuje.  Samofinancování je fund...

Fundraisujte po telefonu

Pojďte se s námi podívat na pět důvodů, proč se věnovat fundraisingu po telefonu. Osobní interakce: Telefonický fundraising umožňuje osobní interakci s potenciálními dárci, což může pomoci vytvořit silnější vztahy mezi organizací a dárci. Ši...

Marketingová strategie v neziskové organizaci

Vaše nezisková organizace je značka (brand) a tuto značku je potřeba systematicky budovat. Marketing pomáhá zvyšovat povědomí o vaší značce a toto povědomí přispívá ke zvyšování zájmu o to, čemu se vaše organizace věn...

Jak na prospěšné partnerství mezi firmami a neziskovými organizacemi

Pro neziskovou organizaci představuje spolupráce s firmou především přístup k prostředkům a zdrojům, pro firmu může taková spolupráce znamenat posílení značky, zvyšování kredibility nebo vylepšení reputace. Spolupráce může být jednorázová, ale ještě...

Jak může projektový nástroj usnadnit týmovou práci

Jeden z digitálních nástrojů, který u nás v NROS využíváme, je české Freelo. Je to nástroj na pracovní komunikaci, projektové řízení a správu úkolů. Pojďte se v našem článku, který pro vás připravil Honza Placák, podívat jak tento nástroj využíváme...

Myslete digitálně

Už teď pro vás chystáme ve spolupráci s AVPO ČR a Sdružením VIA akci Digitální den pro neziskovky, která se konala i minulý rok. Než vám představíme program té letošní, pojďme si připomenout dvě přednášky z bohatého programu z minulého roku. Myslete...

Jak na krizové finanční řízení

Stále se snažíme přinášet vám důležité informace a pohledy na určité problematiky. Chceme být také aktuální, a proto vám přinášíme několik rad k finančnímu krizovému řízení. Připravili jsme je ve spolupráci s naším lektorem, bývalým kolegou a také je...

Kultivace dárců a dobrovolníků

Individuální dárcovství je jedním z nejstabilnějších a nejsilnějších fundraisingových nástrojů. O dárce je ale potřeba pečovat, odhadovata uspokojovat jejich potřeby a především vědět o nich co nejvíce.V rámci CRM (Client Relationship Manag...

Znáte tyto fundraisingové metody?

Děkujeme vám ještě jednou za vyplnění dotazníku a za odměnu vám přinášíme nějaké ty rady. Dnes si povíme něco o fundrasingu, jeho metodách a strategii.„Účelem fundraisingu není získávat peníze, ale získávat dárce.“ (Klein, 2011)Pod pojmem fundraising...

Zjišťujeme vaše potřeby na vzdělávání

Dlouhodobě se podílíme na vzdělávání neziskových organizací a jejich profesionalizaci. Chceme tak posílit jejich kapacity a podpořit růst a udržitelnost. Abychom vám i nadále mohli přinášet vzdělávací aktivity, které vám pomáhají, připravili jsme si ...

Jak sestavit kvalitní žádost o grant

Jedním z nástrojů financování sociálních projektů jsou granty a dotace. Dnes si povíme, jaká část žádosti o grant je nejdůležitější a na co při vytváření žádosti určitě nezapomenout.  Připravili jsme pro vás pár zkušeností od naší lektorky&nb...