5 tipů pro nastavení cílů reklamy na sociálních sítích

Říkáte si, proč potřebujeme reklamu a co bychom měli na sociálních sítích prodávat? No přece dobro. Pro jakoukoliv reklamní kampaň je nejdůležitější si nejdříve stanovit cíle. I když v neustálých změnách na sociálních sítích a tlačení do automatizovaných reklam s velkými rozpočty se to může zdát jako mission impossible, pokud si ujasníte cíle a víte, jak na kreativu, může to fungovat i s malým rozpočtem. Přečtěte si pět tipů, jak na cíle reklamy.
Pokud chcete do nastavení reklam na Facebooku a Instagramu proniknout hlouběji, zveme vás na náš kurz.

Jak si v neziskové organizaci stanovit cíle reklamy na sociálních sítích:

  • Zaměřte se na své poslání. Proč existuje vaše organizace? Čeho chcete dosáhnout? Vaše cíle by měly být v souladu s vaším posláním.
  • Buďte konkrétní. Neříkejte si, že chcete "zvýšit povědomí o značce". Místo toho si stanovte konkrétní cíl, například "zvýšit počet sledujících o 10 %" nebo "zvýšit počet dárců o 20 %".
  • Měřitelné. Vaše cíle by měly být měřitelné, abyste mohli sledovat jejich pokrok. Pokud budete vědět, jak si vedete, budete moci případně svou kampaň upravit tak, aby byla efektivnější.
  • Zohledněte svou cílovou skupinu. Ujistěte se, že vaše cíle jsou realistické a dosažitelné s ohledem na vaši cílovou skupinu.
  • Buďte pružní. Je možné, že se vaše cíle během kampaně změní. Proto je důležité být flexibilní a přizpůsobit své cíle podle potřeby.

Na tématu sociálních sítí spolupracujeme s lektorkou Lucií Budíkovou. Natočili jsme s Lucií dva rozhovory na toto téma a lektoruje u nás aktuálně dva kurzy.

Chtěli byste se posunout dál od běžné správy vaší facebookové stránky a dostat své příspěvky k většímu množství fanoušků, které vaše téma zajímá? Chcete se naučit, jak nastavit placenou reklamu na Facebooku přes Správce reklam / Facebook Business Managera? Přihlaste se na kurz určený všem, kteří se chtějí naučit dělat reklamu na Facebooku.

Čemu se na kurzu věnujeme?

  • Přes co lze reklamy spravovat
  • Jak nastavit Business Managera
  • Jaké existují reklamní formáty
  • Vytváření a nastavování kampaní
  • Na co si dávat pozor
  • Tvorba publik – základní i pokročilá, remarketingová
  • Vyhodnocení a optimalizace reklamy

Lektorka Lucie Budíková pracovala pro značky jako Lentilky či Hellmann’s. Nyní spravuje reklamy na stránkách Barbie, Hot Wheels nebo Komorní divadlo Kalich. Začínala v komunikační agentuře, pak přešla k práci na volné noze a založila malou firmu. Ve volném čase školí a konzultuje.

Tento kurz má velice kladné hodnocení:

„Komplexní kurz plný užitečných informací a tipů z praxe, báječná lektorka!“
„Myslím, že to bylo jedno z nejužitečnějších školení, jaké jsem kdy absolvovala.“


Na online kurz se můžete těšit 5. prosince a registrovat se můžete již nyní.