REKLAMA NA FACEBOOKU A INSTAGRAMU (25.4.2024)

2 600 Kč 2 800 Kč od 2 600 Kč
Volná místa (>5 ks) Volná místa (1 ks) Zvolte variantu
Varianta

Naučte se efektivně spravovat reklamu pro sociální sítě od Meta (Facebook a Instagram)

 
 

Detailní informace

Detailní popis produktu

Už víte, jak nastavit Facebook profil, jaké můžete dělat příspěvky, jak plánovat a vyhodnocovat. Chtěli byste se posunout dál a dostat své příspěvky k většímu množství fanoušků, které vaše téma zajímá? Chcete se naučit, jak nastavit placenou reklamu na Facebooku přes Správce reklam (Facebook Business Managera)? Přihlaste se na kurz určený všem, kteří se chtějí naučit dělat reklamu na Facebooku.

NA KURZU SE DOZVÍTE:

  • Přes co lze reklamy spravovat
  • Jak nastavit Business Managera
  • Jaké existují reklamní formáty
  • Jak na vytváření a nastavování kampaní
  • Na co si dávat pozor
  • Jak na tvorbu publik – základní, pokročilá, remarketingová
  • Způsoby vyhodnocení a optimalizace reklamy

CÍLEM KURZU JE:

Naučit se, jak nastavit placenou reklamu na Facebooku a Instagramu přes Správce reklam (Facebook Business Managera). Umět nad reklamou přemýšlet, co brát v potaz a na co si dát pozor. Mít konkrétní cíle a jim přizpůsobovat obsah tak, aby měl dané výsledky.

Sociální sítě mohou být pro neziskovky velmi cenným nástrojem pro dosahování jejich cílů. Mohou pomoci:

  • Zvýšit povědomí o vaší práci a o problémech, které řešíte.
  • Získat nové dárce a dobrovolníky.
  • Vybudovat komunitu kolem vaší organizace.
  • Zlepšit prodej na vašem e-shopu
  • Spolupracovat s dalšími neziskovými organizacemi.

Pokud chcete, aby vaše neziskovka využívala sociální sítě naplno, je tento kurz pro vás to pravé. Přihlaste se ještě dnes a začněte využívat sílu sociálních sítí pro svojí neziskovou organizaci!

PŘIHLÁŠENÍ NA KURZ ZÍSKÁTE:

Podrobnou prezentaci  s aktuálními ovládacími prvky Facebooku a Instagramu.

KURZ JE URČEN PRO:

Kurz je vhodný pro každého, kdo má na starosti facebookovou stránku a Instagram a chce se naučit, jak dělat reklamu.

CO O KURZU ŘÍKAJÍ ÚČASTNÍCI:

„Jsem moc rád, že jsem se kurzu zúčastnil. Během jeho průběhu, i když se cítím být už lehce pokročilejším uživatelem, mi naběhly myšlenky, jak nastavit fungování našich sítí efektivněji. Oceňuji praktické rady z praxe lektorky Lucie Budíkové i její lidský a profesní přístup - svůj kurz opravdu strukturovala pro neziskový sektor a měla porozumění pro jeho specifika.“

„Absolvovala jsem kurz Reklama na Facebooku a Instagramu. Kurz byl skvěle připravený, součástí byla prezentace, kterou jsme dostali k dispozici. Velmi přínosná byla praktická ukázka a jasné vysvětlení financování reklamy. Lektorka plně využila čas, zodpověděla všechny otázky, které dostala a to i k samotnému fungování Facebooku a Instagramu. Kurz doporučuji.“

LEKTORKA KURZU: 

Lucie Budíková žije sociálními sítěmi každý den. Má zkušenosti se správou velkých i malých profilů, rozličných strategií, reklamních kampaní a reportingů na Facebooku a Instagramu. Pracovala pro značky jako Lentilky, Hellmann’s, Barbie, Hot Wheels, Gondíci s.r.o., Komorní divadlo Kalich a další. Začínala v komunikační agentuře, pak přešla na práci na volné noze a založila malou firmu. Ve volném čase školí a konzultuje. Je registrována v databázi expertních dobrovolníků projektu Hero Clan a konzultovala tak například pro NF Neuron nebo Parent Project.

Poslechněte si rozhovor s lektorkou Lucií Budíkovou

INFORMACE K ORGANIZACI SEMINÁŘE:

Termín: 25. 4. 2024 od 9:30 do 15:30

Místo konání: Kurz proběhne online

 

Doplňkové parametry

Kategorie: Vzdělávání s NROSkou
Měsíc konání: duben
Den konání: 25. 4. 2024

Poslechněte si dva podcasty s Lucií Budíkovou

5
0x
4
1x
3
0x
2
0x
1
0x
Nevyplňujte toto pole:
4
HH Avatar autora | 6.12.2023
Děkuji za velmi příjemný kurz s důležitými informacemi. Jsem rád, že jsem si utvrdil správné používání reklam na FB a rozšířil o nové tipy. Dovolím si jen doporučit. Vzhledem k členitému obsahu si myslím, že mnozí účastníci, pro které byly informace nové, byli docela zahlceni množstvím, s kterým si ne zcela mohou poradit. Možná je zde prostor pro rozdělení začátečník-mírně pokročilý. A více času věnovat praxi, třeba 1/2 druhého dne. Děkuji za kurz

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: