Zvládněte klíčové kroky krizové komunikace

Krizová komunikace je důležitou součástí krizového managementu pro neziskové organizace. Pokud bude dobře provedená, může pomoci vaší organizaci ochránit dobré jméno a pokračovat v poskytování služeb veřejnosti i v krizových situacích. Připravili jsme pro vás tři rady, jak být na tyto situace připraveni. Pozveme vás také na kurz s Martinem Přinosilem, který je nejenom odborníkem na marketing, ale má i spoustu zkušeností s řešením krizových situací v komunikaci.

Tři rady jak být připraven na krizové situace ve vaší organizaci:

  • Připravte si okruh témat, která nesou potenciál krize.
  • Připravte si scénář, jak na daná témata budete reagovat.
  • Krizová komunikace by měla být kompetencí a povinností užšího okruhu vedení.


Dobré je zaměřit se na váš specifický scénář pro krizové situace. Co by měl splňovat?

  • Scénář vzniká proto, aby byla důležitá rozhodnutí výsledkem pragmatické úvahy, a ne pod tlakem nestálé situace.
  • Scénář se nemusí na 100 % trefit do vzniklé situace - i tak může sloužit jako vodítko v kritické chvíli.

Chcete vědět více o krizové komunikaci? Pojďte se společně s lektorem Martinem Přinosilem podívat na krizovou komunikaci a všechny nástrahy s ní spojené. Na kurzu se spolu v teoretické části budeme věnovat tomu, jak se nejlépe připravit na krizová témata a jak si nastavit interní procesy pro komunikaci v krizových situacích. Zaměříme se také na téma sociálních sítí. V praktické části potom společně rozebereme konkrétní ukázky komunikace.

Co budete po kurzu vědět a umět?

  • Jak v krizové situaci komunikovat s médii.
  • Jak komunikovat na sociálních sítích.
  • Nastavit interních komunikačních procesy.
  • Jak pracují s krizovou komunikací ve velkých firmách.

Podívejte se na video, kde vám Martin svůj kurz přiblíží.

Kurz Krizová komunikace proběhne prezenční formou 5. října 2023 u nás v NROS