Krizová komunikace je důležitou součástí krizového managementu pro neziskové organizace. Pokud bude dobře provedená, může pomoci vaší organizaci ochránit dobré jméno a pokračovat v poskytování služeb veřejnosti i v krizových situacích. Připravili jsme pro vás tři rady, jak být na tyto situace připraveni. Pozveme vás také na kurz s Martinem Přinosilem, který je nejenom odborníkem na marketing, ale má i spoustu zkušeností s řešením krizových situací v komunikaci.
Tři rady jak být připraven na krizové situace ve vaší organizaci:
- Připravte si okruh témat, která nesou potenciál krize.
- Připravte si scénář, jak na daná témata budete reagovat.
- Krizová komunikace by měla být kompetencí a povinností užšího okruhu vedení.
Dobré je zaměřit se na váš specifický scénář pro krizové situace. Co by měl splňovat?
- Scénář vzniká proto, aby byla důležitá rozhodnutí výsledkem pragmatické úvahy, a ne pod tlakem nestálé situace.
- Scénář se nemusí na 100 % trefit do vzniklé situace - i tak může sloužit jako vodítko v kritické chvíli.
Chcete vědět více o krizové komunikaci? Pojďte se společně s lektorem Martinem Přinosilem podívat na krizovou komunikaci a všechny nástrahy s ní spojené. Na kurzu se spolu v teoretické části budeme věnovat tomu, jak se nejlépe připravit na krizová témata a jak si nastavit interní procesy pro komunikaci v krizových situacích. Zaměříme se také na téma sociálních sítí. V praktické části potom společně rozebereme konkrétní ukázky komunikace.
Co budete po kurzu vědět a umět?
- Jak v krizové situaci komunikovat s médii.
- Jak komunikovat na sociálních sítích.
- Nastavit interních komunikačních procesy.
- Jak pracují s krizovou komunikací ve velkých firmách.
Podívejte se na video, kde vám Martin svůj kurz přiblíží.
Kurz Krizová komunikace proběhne prezenční formou 5. října 2023 u nás v NROS.