NASTAVENÍ MARKETINGOVÉ STRATEGIE (9.5.2024)
Detailní popis produktu
Marketing je pro neziskové organizace stále důležitější. Pomáhá jim oslovit cílové skupiny, získat dárce a podporovatele a dosáhnout jejich cílů. V rámci kurzu uvidíte, jak tvoří marketingové strategie přední agentury. Dozvíte se, jaké části marketingová strategie musí mít, proč a jak se konkrétně vytváří. Naučíte se vypracovat si positioning značky, framework marketingových aktivit, jak stavět rozpočty a jak vybírat marketingové kanály. Také se dozvíte, jak si nastavit cíle, které budete umět měřit.
NA KURZU SE DOZVÍTE:
- jak vypracovat vstupní analýzu
- jak pracovat s daty
- jak nastavit positioning značky
- jak si definovat cílovou skupinu a jak pracovat s frameworkem aktivit
- jak vybírat marketingové kanály a témata, která na nich budete komunikovat
- jak stavět rozpočty a měřit výsledky marketingových aktivit
CÍLEM KURZU JE:
Umět vytvořit smysluplnou, funkční marketingovou strategii a následně ji převést do praxe.
KURZ JE URČEN PRO:
- Vedoucí pracovníky neziskových organizací, kteří mají v rámci svých kompetencí práci s marketingem
- Marketingové pracovníky neziskových organizací
CO O KURZU ŘÍKAJÍ ÚČASTNÍCI:
„Kurz mi otevřel oči, že je potřeba se více věnovat marketingu a vytvořit si strategii, abychom oblast PR a marketingu nedělali nahodile, ale věnovali se jí nějak strukturovaně a efektivně.“
„V rámci školení se mi dostalo spoustu zajímavých a užitečných informací i nástrojů, praktických příkladů. Potvrdilo se mi, že je dobré najít si čas na zamyšlení a nepodceňovat vstupní analýzu a cílovou skupinu. Hodně zajímavé bylo také téma Archetyp značky a Tón komunikace. Děkuji lektorovi za přínosné školení.“
LEKTOR KURZU:
Martin Přinosil
Martin je zkušený marketér, který se postupně ze správce sociálních sítí propracoval k práci marketingového stratéga. Spolupracoval s předními českými agenturami na klientech jako Bohemia Chips nebo Radegast, ale nyní se soustředí na vlastní brand a marketing studio Pickn!ck (www.picknick.cz), kde pomáhá klientům posouvat jejich značky k lepším výsledkům. Školení s Martinem nejsou o výkladu, ale předávání zkušeností a know-how na příkladech, společně s účastníky. Zaměřuje se na reálné ukázky z oblasti neziskového sektoru a know-how, které si odnesete, budete podle jeho slov moci použít hned ten den.
Podívejte se na video, kde vám lektor tento kurz představí a také poví několik základních informací k marketingové strategii.
INFORMACE K ORGANIZACI SEMINÁŘE:
Termín: 9. 5. 2024
Místo konání: Kurz proběhne ve Vzdělávacím středisku Václavka. Na Václavce 1135/9, Praha 5. Středisko není bezbariérové.
Časová dotace kurzu: 9:30 - 15:00
Doplňkové parametry
Kategorie: | Vzdělávání s eNROSkou |
---|---|
Měsíc konání: | květen |
Datum kurzu: | 9.5.2024 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.