NASTAVENÍ MARKETINGOVÉ STRATEGIE (21.11.2023)

2 700 Kč 3 000 Kč od 2 700 Kč –19 % –17 % až –19 %
NASTAVENÍ MARKETINGOVÉ STRATEGIE
2 700 Kč 3 000 Kč od 2 700 Kč –19 % –17 % až –19 % 2 200 Kč 2 500 Kč od 2 200 Kč
Volná místa (>5 ks) Volná místa (2 ks) Zvolte variantu
Varianta

TERMÍN: 21. 11. 2023

Kurz je určen každé neziskové organizaci, která se věnuje marketingu v malém i velkém rozsahu. Ať už investují peníze do agentury, nebo svůj čas a marketing vytváří svépomocí. V rámci kurzu účastníci uvidí, jak tvoří marketingové strategie přední agentury. Jaké části marketingová strategie musí mít, proč a jak se konkrétně vytváří. Jak si vypracovat positioning značky, framework marketingových aktivit, jak stavět rozpočty a jak vybírat marketingové kanály. Jak umět zhodnotit, zda marketingová aktivita dává smysl a jak si nastavit cíle, které budeme umět měřit. 

Detailní informace

Detailní popis produktu

Podívejte se na video, kde vám lektor tento kurz představí a také poví několik základních informací k marketingové strategii.

OBSAH KURZU:

  • jak vypracovat vstupní analýzu
  • jak pracovat s daty
  • jak nastavit positioning značky
  • jak si definovat cílovou skupinu a jak pracovat s frameworkem aktivit
  • jak vybírat marketingové kanály a témata, která na nich budeme komunikovat
  • jak stavět rozpočty a měřit výsledky marketingových aktivit

CÍLE KURZU:

Umět vytvořit smysluplnou, funkční marketingovou strategii a jak ji převést do praxe.

NA KOHO JE KURZ ZAMĚŘEN:

Neziskové organizace všech velikostí, kdokoliv kdo má v rámci své kompetence práci s marketingem.

INFORMACE K ORGANIZACI KURZU:

Akce v rámci Vzdělávacího programu NROS a AVPO ČR

Termín: 21. 11. 2023

Místo konání: Kurz proběhne ve Vzdělávacím středisku Václavka. Na Václavce 1135/9, Praha 5. Středisko není bezbariérové.

Časová dotace kurzu:  9:30 - 15:00 hodin

LEKTOR KURZU: 

Přinosil Martin

Martin je zkušený marketér, který se postupně ze správce sociálních sítí propracoval k práci marketingového stratéga. Spolupracuje s předními českými agenturami na klientech jako Bohemia Chips nebo Radegast, ale zároveň je spolumajitelem brand a marketing studia Picknick (www.picknick.cz), kde pomáhá klientům posouvat jejich značky k lepším výsledkům. Školení s Martinem nejsou o výkladu, ale předávání zkušeností a know-how na příkladech, společně s účastníky. Zaměří se na reálné ukázky z oblasti neziskového sektoru a know-how, které si odnesete, budete podle jeho slov moct použít hned ten den.

Obecné informace ke kurzům.

Doplňkové parametry

Kategorie: Vzdělávání s eNROSkou
Měsíc konání: listopad
Datum kurzu: 21. 11. 2023

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

5
3x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x
Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: