NASTAVENÍ MARKETINGOVÉ STRATEGIE (9.5.2024)

2 500 Kč 2 800 Kč od 2 500 Kč
Volná místa (>5 ks) Volná místa (2 ks) Zvolte variantu
Varianta

Jak vytvořit efektivní marketingovou strategii.

 

Detailní informace

Detailní popis produktu

Marketing je pro neziskové organizace stále důležitější. Pomáhá jim oslovit cílové skupiny, získat dárce a podporovatele a dosáhnout jejich cílů. V rámci kurzu uvidíte, jak tvoří marketingové strategie přední agentury. Dozvíte se, jaké části marketingová strategie musí mít, proč a jak se konkrétně vytváří. Naučíte se vypracovat si positioning značky, framework marketingových aktivit, jak stavět rozpočty a jak vybírat marketingové kanály. Také se dozvíte, jak si nastavit cíle, které budete umět měřit.

NA KURZU SE DOZVÍTE:

  • jak vypracovat vstupní analýzu
  • jak pracovat s daty
  • jak nastavit positioning značky
  • jak si definovat cílovou skupinu a jak pracovat s frameworkem aktivit
  • jak vybírat marketingové kanály a témata, která na nich budete komunikovat
  • jak stavět rozpočty a měřit výsledky marketingových aktivit

CÍLEM KURZU JE:

Umět vytvořit smysluplnou, funkční marketingovou strategii a následně ji převést do praxe.

KURZ JE URČEN PRO:

  • Vedoucí pracovníky neziskových organizací, kteří mají v rámci svých kompetencí práci s marketingem
  • Marketingové pracovníky neziskových organizací

CO O KURZU ŘÍKAJÍ ÚČASTNÍCI:

„Kurz mi otevřel oči, že je potřeba se více věnovat marketingu a vytvořit si strategii, abychom oblast PR a marketingu nedělali nahodile, ale věnovali se jí nějak strukturovaně a efektivně.“

„V rámci školení se mi dostalo spoustu zajímavých a užitečných informací i nástrojů, praktických příkladů. Potvrdilo se mi, že je dobré najít si čas na zamyšlení a nepodceňovat vstupní analýzu a cílovou skupinu. Hodně zajímavé bylo také téma Archetyp značky a Tón komunikace. Děkuji lektorovi za přínosné školení.“

LEKTOR KURZU:

Martin Přinosil

Martin je zkušený marketér, který se postupně ze správce sociálních sítí propracoval k práci marketingového stratéga. Spolupracoval s předními českými agenturami na klientech jako Bohemia Chips nebo Radegast, ale nyní se soustředí na vlastní brand a marketing studio Pickn!ck (www.picknick.cz), kde pomáhá klientům posouvat jejich značky k lepším výsledkům. Školení s Martinem nejsou o výkladu, ale předávání zkušeností a know-how na příkladech, společně s účastníky. Zaměřuje se na reálné ukázky z oblasti neziskového sektoru a know-how, které si odnesete, budete podle jeho slov moci použít hned ten den.

Podívejte se na video, kde vám lektor tento kurz představí a také poví několik základních informací k marketingové strategii.

INFORMACE K ORGANIZACI SEMINÁŘE:

Termín: 9. 5. 2024 od 9:30 do 15:00

Místo konání: Kurz proběhne ve Vzdělávacím středisku Václavka. Na Václavce 1135/9, Praha 5. Středisko není bezbariérové.

Obecné informace ke kurzům.

Doplňkové parametry

Kategorie: Vzdělávání s NROSkou
Měsíc konání: květen
Datum kurzu: 9. 5. 2024
5
4x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x
Nevyplňujte toto pole:
5
LM Avatar autora | 1.12.2023
velice spokojeni

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: