KRIZOVÁ KOMUNIKACE PRO POTRAVINOVÉ BANKY

1 350 Kč
Volná místa (2 ks) Obsazeno Zvolte variantu
Varianta

Kurz na míru pro Potravinové banky

Detailní informace

Detailní popis produktu

Cílem kurzu krizové komunikace je seznámit účastníky obecně s komunikací, jaké jsou spouštěče konfliktních situací, jakou roli zde hrají psychosociální faktory, emoce - nejen klientů, ale také pracovníků v pomáhající profesi. Budeme sdílet zkušenosti z dobré, ale i špatné praxe. Trénovat, jak lze krizovou situaci ustát, jak vést rozhovor. Krizová komunikace je plán, který obsahuje pravidla komunikace v případě mimořádných událostí nebo v případě krizové situace. V rámci modelových situací a kazuistik se účastníci zapojí do hledání cest, jak pracovat sami se sebou a zvládat obtížné situace při komunikaci s klienty Potravinové banky.

TERMÍN KURZU: 6 a 7. května 2024

Lektorka kurzu: Alena Závůrková

V sociálních projektech se pohybuje od roku 2008, původně zdravotní sestra, studovala  Bc. Vzdělávání dospělých a posléze Mgr. studium PVŠPS - Sociální politika a sociální práce se zaměřením na aplikovanou psychoterapii. V různých sociálních službách prošla pozicemi od lektorky a konzultantky, koordinátorky sociálních vzdělávacích projektů ÚP, sociální pracovnice, věnuje se psycho - sociálnímu poradenství, krizové intervenci. Vzděláváním se zabývá 14 let. Hlavní témata jsou komunikace, paliativní péče, práce s krizí, péče o duši, zvládání problémových situací v komunikaci s klienty ohroženými sociálním vyloučením.

 

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: