KRIZOVÁ KOMUNIKACE PRO POTRAVINOVÉ BANKY
Detailní popis produktu
Cílem kurzu krizové komunikace je seznámit účastníky obecně s komunikací, jaké jsou spouštěče konfliktních situací, jakou roli zde hrají psychosociální faktory, emoce - nejen klientů, ale také pracovníků v pomáhající profesi. Budeme sdílet zkušenosti z dobré, ale i špatné praxe. Trénovat, jak lze krizovou situaci ustát, jak vést rozhovor. Krizová komunikace je plán, který obsahuje pravidla komunikace v případě mimořádných událostí nebo v případě krizové situace. V rámci modelových situací a kazuistik se účastníci zapojí do hledání cest, jak pracovat sami se sebou a zvládat obtížné situace při komunikaci s klienty Potravinové banky.
TERMÍN KURZU: 6 a 7. května 2024
Lektorka kurzu: Alena Závůrková
V sociálních projektech se pohybuje od roku 2008, původně zdravotní sestra, studovala Bc. Vzdělávání dospělých a posléze Mgr. studium PVŠPS - Sociální politika a sociální práce se zaměřením na aplikovanou psychoterapii. V různých sociálních službách prošla pozicemi od lektorky a konzultantky, koordinátorky sociálních vzdělávacích projektů ÚP, sociální pracovnice, věnuje se psycho - sociálnímu poradenství, krizové intervenci. Vzděláváním se zabývá 14 let. Hlavní témata jsou komunikace, paliativní péče, práce s krizí, péče o duši, zvládání problémových situací v komunikaci s klienty ohroženými sociálním vyloučením.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.