NASTAVENÍ MARKETINGOVÉ STRATEGIE (9.5.2024)

2 500 Kč 2 800 Kč od 2 500 Kč
Volná místa (>5 ks) Obsazeno Zvolte variantu
Varianta

Jak vytvořit efektivní marketingovou strategii.

 

Detailní informace

Detailní popis produktu

Marketing je pro neziskové organizace stále důležitější. Pomáhá jim oslovit cílové skupiny, získat dárce a podporovatele a dosáhnout jejich cílů. V rámci kurzu uvidíte, jak tvoří marketingové strategie přední agentury. Dozvíte se, jaké části marketingová strategie musí mít, proč a jak se konkrétně vytváří. Naučíte se vypracovat si positioning značky, framework marketingových aktivit, jak stavět rozpočty a jak vybírat marketingové kanály. Také se dozvíte, jak si nastavit cíle, které budete umět měřit.

NA KURZU SE DOZVÍTE:

  • jak vypracovat vstupní analýzu
  • jak pracovat s daty
  • jak nastavit positioning značky
  • jak si definovat cílovou skupinu a jak pracovat s frameworkem aktivit
  • jak vybírat marketingové kanály a témata, která na nich budete komunikovat
  • jak stavět rozpočty a měřit výsledky marketingových aktivit

CÍLEM KURZU JE:

Umět vytvořit smysluplnou, funkční marketingovou strategii a následně ji převést do praxe.

KURZ JE URČEN PRO:

  • Vedoucí pracovníky neziskových organizací, kteří mají v rámci svých kompetencí práci s marketingem
  • Marketingové pracovníky neziskových organizací

CO O KURZU ŘÍKAJÍ ÚČASTNÍCI:

„Kurz mi otevřel oči, že je potřeba se více věnovat marketingu a vytvořit si strategii, abychom oblast PR a marketingu nedělali nahodile, ale věnovali se jí nějak strukturovaně a efektivně.“

„V rámci školení se mi dostalo spoustu zajímavých a užitečných informací i nástrojů, praktických příkladů. Potvrdilo se mi, že je dobré najít si čas na zamyšlení a nepodceňovat vstupní analýzu a cílovou skupinu. Hodně zajímavé bylo také téma Archetyp značky a Tón komunikace. Děkuji lektorovi za přínosné školení.“

LEKTOR KURZU:

Martin Přinosil

Martin je zkušený marketér, který se postupně ze správce sociálních sítí propracoval k práci marketingového stratéga. Spolupracoval s předními českými agenturami na klientech jako Bohemia Chips nebo Radegast, ale nyní se soustředí na vlastní brand a marketing studio Pickn!ck (www.picknick.cz), kde pomáhá klientům posouvat jejich značky k lepším výsledkům. Školení s Martinem nejsou o výkladu, ale předávání zkušeností a know-how na příkladech, společně s účastníky. Zaměřuje se na reálné ukázky z oblasti neziskového sektoru a know-how, které si odnesete, budete podle jeho slov moci použít hned ten den.

Podívejte se na video, kde vám lektor tento kurz představí a také poví několik základních informací k marketingové strategii.

INFORMACE K ORGANIZACI SEMINÁŘE:

Termín: 9. 5. 2024 od 9:30 do 15:00

Místo konání: Kurz proběhne ve Vzdělávacím středisku Václavka. Na Václavce 1135/9, Praha 5. Středisko není bezbariérové.

Obecné informace ke kurzům.

Doplňkové parametry

Kategorie: Vzdělávání s NROSkou
Měsíc konání: květen
Datum kurzu: 9. 5. 2024
5
4x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x
Nevyplňujte toto pole:
5
LM Avatar autora | 1.12.2023
velice spokojeni

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: